Gwarancja i serwis

W celu zgłoszenia usterki występującej w urządzeniu proszę wypełnić poniższy formularz. Po otrzymaniu zgłoszenia serwis skontaktuje się z Państwem tak szybko jak to możliwe aby rozwiązać zaistniały problem. Jeżeli rozwiązanie problemu nie będzie możliwe drogą korespondencyjną, otrzymacie Państwo wskazówki dotyczące przesłania urządzenia do serwisu.

Zgłoś usterkę

WARUNKI GWARANCJI

  1. Importer (ARS) udziela gwarancji sprawnego działania sprzętu marki BlackVue przez okres:
    • 12 miesięcy - w odniesieniu do power banków oraz kart micro SD;
    • 24 miesięcy - w odniesieniu do rejestratorów oraz pozostałych produktów;
    - liczonych od daty wydania sprzętu określonej na dokumencie nabycia.
  2. Gwarancja przewiduje bezpłatne usunięcie usterki poprzez naprawę lub wymianę wadliwego produktu w terminie 14 dni roboczych od dnia jego otrzymania przez punkt serwisowy. W uzasadnionych przypadkach, szczególnie gdy zachodzi potrzeba przekazania uszkodzonego sprzętu do centralnego serwisu producenta w Korei Południowej, termin ten może ulec wydłużeniu.
  3. Wadliwy produkt powinien zostać dostarczony do punktu serwisowego bezpośrednio lub za pośrednictwem punktu sprzedaży, w którym został nabyty, na koszt zgłaszającego. Zgłaszający wraz ze sprzętem zobowiązany jest dostarczyć kserokopię dokumentu potwierdzającego gwarancję, dane umożliwiające kontakt punktu serwisowego ze zgłaszającym (w szczególności nr telefonu lub adres email) oraz informację dotyczącą ujawnionej wady urządzenia.
  4. Punkt serwisowy dokona oceny stanu otrzymanego sprzętu oraz sprawdzenia pod względem obecności zgłoszonej wady. Jeżeli zostaną stwierdzone okoliczności, o których mowa w punktach 6, 7 lub 8 poniżej, lub występowanie wady nie zostanie potwierdzone, wówczas zgłaszający zostanie obciążony kosztami serwisowymi w wysokości 65 PLN (sześćdziesiąt pięć złotych), powiększonymi o ewentualne koszty związane z wysyłką zwrotną urządzenia.
  5. W ramach usługi gwarancyjnej punkt serwisowy zwróci naprawiony lub wymieniony sprzęt na własny koszt pod warunkiem, że zgłaszający wskaże adres zwrotny na terenie kraju. Wysyłka zwrotna poza granice Rzeczpospolitej Polskiej jest możliwa do zrealizowania jako usługa dodatkowo płatna.
  6. Gwarancją nie są objęte:
    • uszkodzenia mechaniczne, a także powstałe z winy użytkownika lub osób trzecich, w szczególności spowodowane:
      • niewłaściwym przechowywaniem, transportem, użytkowaniem niezgodnym z instrukcją obsługi;
      • próbą podjęcia jakichkolwiek napraw lub modyfikacji sprzętu przez osoby nieuprawnione;
    • uszkodzenia spowodowane zdarzeniami losowymi, takimi jak pożar, powódź, wypadek, zalanie itp.
  7. Gwarancją na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej nie są objęte urządzenia marki BlackVue zakupione poza siecią polskiej dystrybucji.
  8. Wszelkie zmiany, zatarcia, zamazania w dowodzie nabycia lub urządzeniu powodują utratę uprawnień gwarancyjnych.
  9. PUNKT SERWISOWY IMPORTERA:
    ARS
    ul. Ostroroga 24 E
    01-163 Warszawa